Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

Sayfalar

Think Pink!

by - Ekim 08, 2014




Merhabalar! Bayram tatili bitti okullar ve iş yerleri açıldı ben bayram kombinimi yeni koyuyorum. (Önümüzdeki bayram için ipucu olsun o zaman.) Bayramın en önemli özelliğinden biri büyükleri ziyaret edip bayramlarını kutlamaktır. Bu yüzden kombinimde fazlasıyla rahat bir kıyafet tercih ettim. Rahat denilince de akla ilk gelen şey kot ve t-shirttür benim için. Rahatın yanı sıra dikkat çekici de gözükmek istediğim için neon pembe gözlük ve pembe çiçekli stilettodan yana kullandım tercihimi. Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum!

Hello everyone! I wore comfy and chic outfit in this Eid. If I wanna wear comfy outfit, I always choose jean and t-shirt. But also I want to look chic thats why I wore my pink sunglasses and flowery heels. (How cool these sunglasses!) I hope you like it. Lots of loves! 

T-shirt: Zara
Jean: Bershka
Bag: Morhipo
Sunglasses: Hawkers





















You May Also Like

4 yorum

  1. Gorgeous accessories!

    www.julialundin.com

    YanıtlaSil
  2. Lovely photographs :)

    YanıtlaSil
  3. Wow gorgeous. You look so classy and beautiful!

    Sophie
    www.belle-jeunesse.com

    YanıtlaSil
  4. Blogunu yeni buldum, fotoğrafların oldukça canlı ve tatlı! Yeni post bekliyoruz :))

    http://roomxcv.blogspot.com | Room 95

    YanıtlaSil