Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara

Sayfalar

Spring 2015 Must-Have Items

by - Nisan 18, 2015

Merhabalar! Sonunda bahar İstanbul'a yüzünü göstermeye başladı. Bende bu durumu fırsat bilerek İlkbahar '15 sezonunda dolabınızda mutlaka olması gereken 10 parçaya yer verdim. Bu parçaların bazıları bende bulunuyor ama bazılarını hiçbir yerde bulamıyordum. Hem size hem de kendime yardımcı olmak için bulabileceğiniz mağazaları da belirttim. Yorumlarınızı bekliyorum! Ayrıca yazılarımdan anında haberdar olmak için Blogumu ve Sosyal Medya hesaplarımı takibe almayı unutmayın! :)

Hello guys! Spring has finally arrived in Istanbul. That situation make me really happy. Because I wanna write a article about ''Spring '15 Must-Have Items.'' I can't find nowhere some of this items. I thought I can find this items in Internet and I can share with you. This also helps me as well. I hope you like it! Don't fotget to follow my Blog and my Social Media accounts! :)

( Instagram: @gizembulutt, Facebook Page: https://www.facebook.com/thefrappegirl and Twitter: @thefrappegirl Also you can add me on Snapchat for daily shares. My username: @gizem1bulut ) 

1. Trençkot / Trenchcoat





Bence herkesin bahar döneminde mutlaka dolabında olması gereken parça Trençkottur. Bahar denilince aklıma ilk gelen parça da dolayısıyla Trençkot. Hiçbir zaman modası geçmeyecek yıllardır baharın ana parçası Trençkot hala sizde yoksa bence hemen bir tane edinmenizin zamanı geldi!

You don't have Trenchcoat. I think you need to go to shopping center and buy one. Cause Trenchcoat never gets old.


Trençkot / Trenchcoat : Mango = 259,99 TRY








2. Saçaklı Ceket / Fringe Jacket





Bu sezon Saçaklı her şey çok revaçta. Saçaklı ceketler, botlar, çantalar, hırkalar... Tabii bunlardan en gözde olan Saçaklı Ceketler. Özellikle süet camel rengi ceketler ve siyah deri ceketlere ben çok yakıştırdım saçakları. Bu seneki Coachella stillerine baktıysanız saçaklı bir sürü parça görebilirsiniz.

Fringe is kind've a big deal these days. Fringe jackets, booties, bags, cardigans... Espacially fringe jackets. Suede fringe jackets and biker fringe jackets are blow my mind. If you saw Coachella style, you've seen this pieces!

Saçaklı Ceket / Fringe Jacket : Stradivarius = 129,95 TRY







3. Şarap Kırmızısı Bir Parça / Something Marsala

Pantone Renk Enstitüsü 1990 yılından beri her sene bir rengi yılın rengi olmaya aday gösteriyor. Geçtiğimiz aylarda 2015'in rengi olarak Marsala rengini seçti. Bu renk Türkçe'de Şarap Kırmızısı olarak geçiyor. Sebebini de şöyle açıklayayım; Rengin anavatanı İtalya'nın Marsala ismindeki şehri. Halkın özel olarak ürettiği saf alkol eklenerek ürettiği kuvvetli bir şaraptan adını alıyor renk. Kızıl ve kahvenin karışımı olan bu renk Pantone Renk Enstitüsü'ne göre zihni, vücudu ve ruhu zenginleştiriyormuş. Böyle mükemmel bir rengi kim giymek istemez ki! O yüzden hemen bu renkte bir parça edinin.

Marsala is official Pantone color of the year. Marsala color comes from a city of the same name in Italy. People lives in Marsala make a strong wine. This wine color is a mix of brown and red. I think it's a perfevt color. You should get a pieces in this color!

Pantolon / Pants : ASOS = € 25.00



4. Yüksek Bel Kot / High-Waisted Denim






Bu sezonun bir diğer mutlaka olması gereken parçası yüksek bel kotlar. Özellikle mom jean adında 90'larda annelerimizin giydiği yüksek bel kotları bu bahar heryerde göreceksiniz. Herhangi bir modelde yüksek bel kot almayı unutmayın!

High-waisted jeans are one of the must-have items in this Spring. Especially high-waisted mom jeans are my favorite. I think you'll see this jeans everywhere in this Spring!

Yüksek Bel Kot / High-Waisted Jean : ASOS = € 35.00







5. Sigaret Pantolon / Cigarette Pants






Benim bu bahar sezonundaki favorim Sigaret pantolonlar. Nedeni ise bu pantolonlar 60'lı yıllarda hayattaki en büyük ikonum olan Audrey Hepburn ile özdeşleşmişti. Model tam bileklerden biten ve bilekleri açık bırakan bir modeldir. Bu pantolonların en güzel yanı sizi daha ince ve zarif gösterecek olmasıdır. O yüzden muhakkak bir tan edinin.


Cigarette Pants are my favorite pieces in this Spring. Because my favorite icon Audrey Hepburn wore this pants a lot. This pants will show you more thin.

Sigaret Pantolon / Cigarette Pants : Zara = 89,95 TRY






6. Minik Çanta / Mini Bag






Havalar güzelleştikçe taktığım çantalarda küçülüyor benim. Sizinde öyle mi? Moda dünyası için öyle olacak sanırım ki minik çanta takmaya başladı herkes. Ben bu Zara çantayı çok beğenmiştim ama almayı unutup AVM'den çıktım ve birdaha da bulamadım.

I'll always choose mini bags in warm weathers. How about you? I think Vanity Fair agrees with me. Cause everyone choose this little bags.

Çanta / Bag: Zara = 119,95 TRY








7. The Mule





Bu sezonun bir diğer favorisi ise Mule ayakkabılar. Şahsen ben çok beğendim ve biran önce bir tane edinmeyi düşünüyorum. Ayakkabının özelliği Ön kısmı tamamen kapalıyken arka kısmının açık olması. Ayrıca Mule ayakkabıları düz ayakkabıdan yüksek topukluya kadar her türlü yükseklikte giyebilirsiniz.

Mule shoes are everyone's favorite. (Including me!) Mule is a style of shoe that is backless and often closed-toed. Mules can be any heel height! So everyone wear a Mule!

Mule Ayakkabı / Mule Heels : ASOS = € 16.00







8. Midi Boy Etek / Midi Skirts





Bu sezonun diğer mutlaka dolabınızda olması gereken ürünü Midi Boy Etekler. Bu boy etekler diz kapağınızın tam altında biten uzunluktaki eteklere denir. Benim bu sezonki Midi boy eteğim yandaki resimde gördüğünüz model. Kot dar ve önden yırtmaçlı. Bir kaç aydır arıyorum ama hiçbir yerde bulamadım. Gören duyan bilen varsa bana haber vermeyi unutmasın. :)

I love Midi Skirts! I have lots of midi skirts in my closet. But my favorite skirt in this season is this skirt. But I can't find anywhere. If you find it. tell me please. :)

Midi Etek / Midi Skirt : ASOS = € 30.00






9. Beyaz Gömlek / White Shirt







Beyaz gömlek hakkında bir şey yazmayacağım. Her sezon giyilebilen, her kadının ve erkeğin dolabında muhakkak bulunması gereken parçadır. Eğer hala dolabınızda yoksa şuanda hazırlanın gidin ve alın.

I'm not writing about White Shirts. Cause white shirt shouls in every human beings wardrobe. If you still don't have, you need to buy immediately!

Gömlek / Shirt : Zara = 119.95 TRY









8. Statement Necklace







Statement Kolyeleri çok seviyorum ve severek kullanıyorum. Özellikle düz parçaları hareketlendirmek istediğimde çok işime yarıyor. Bence mutlaka sahip olmanız gereken bir ürün. Düz bir kıyafeti anında ilgi çekici hale getirebilir.

I love Statement Necklaces. Its change your outfit from drab to fab within seconds. Statement necklace is something that never goes out of style.

Kolye / Necklace : ASOS = € 40.00

You May Also Like

0 yorum